Tietoa jäsenyydestä

Liittyessäsi jäseneksemme autat meitä tekemään tärkeää vapaaehtoistyötä alueemme lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. MLL:n jäsenenä olet oikeutettu myös erilaisiin alennuksiin koko maassa, verkko-ostoksissa ja paikallisissa jäsenetusopimuksia tehneissä yrityksissä.

MLL Karinaisten paikallisyhdistyksen vuosittainen jäsenmaksu on 25€.

Myös lapsi/nuori voi liittyä jäseneksi huoltajan suostumuksella. Alle 18-vuotiailta ei peritä jäsenmaksua.

Jäsenyytesi on voimassa jo muutaman päivän kuluttua liittymisestä.

Paikalliset jäsenedut

• Maauimala (Kyrön Seudun Kyläyhdistys ry): 1e alennus kertalipusta ja 5e alennus kymppikortista
  • Jarmo Lalli Oy: Helly Hansenin tuotteet -20%
  • Kirpputori Auran Aarteet: käsityötarvikkeet -10%
  • Kyrön apteekki: Orionin perusvoiteista ja Minisun tuoteperheestä -10%
  • Kyrön Fysioterapia: kuntosalin hinnoista -10%
  • Kyrön Kulta-Kello: kaikki tuotteet -10%
  • Loimaan Uimahalli Vesihovi: 2e alennus lipun hinnasta (aikuinen, opiskelija, 5-16v lapsi)
  • Parturi-Kampaamo Jasmin: liikkeessä myytävät tuotteet -10%
  • Parturi-Kampaamo Krisse: liikkeessä myytävät tuotteet -10%

Mukaan voimassaoleva MLL Karinaisten jäsenkortti!

Kannatusjäsenemme

• Akken Metalli Oy
  • Jarmo Lalli Oy
  • Kyrön Apteekki

Jos haluat esimerkiksi yrityksenä tukea toimintaamme, voit liittyä yhdistyksen kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenyyden hinta on 50e/vuosi. Kannatusjäsenyys ei oikeuta jäsenetuihin. Lisätietoja saat hallituksen puheenjohtajalta.