MLL Karinainen

MLL Karinaisten paikallisyhdistys on avoin kansalaisjärjestö, jonka tehtävänä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Toimintaa ohjaavat yhteisesti tunnustetut arvot, joiden pohjalta toimimme paikallisesti Kyrön seudulla. Teemme yhteistyötä Pöytyän kunnan, paikallisten yhdistysten ja seurojen sekä seurakunnan kanssa.

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Vuosien varrella eräät toiminnot ovat hyvin vakiintuneita kuten vapaaehtoistemme vetämä perhekahvilatoiminta. Kaikki uudet ideat ja ehdotukset paikallisten lapsiperheiden hyväksi ovat yhdistyksessämme erittäin tervetulleita. Haluamme vastata jäseniltämme ja kuntalaisilta tuleviin toiveisiin sekä Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminnallisiin tavoitteisiin.

Ajankohtaiset tiedot ja ilmoitukset tapahtumistamme löydät MLL Karinainen FB -sivuilta. Löydät meidät myös Instagramista #mllkarinainen. Olet tervetullut mukaan toimintaamme!

Ystävällisesti toivottaen,

MLL Karinaisten hallitus